متخصص قلب – پزشکی که شما را در حال دویدن نگه می دارد

متخصص قلب می تواند با درمان و جلوگیری از مشکلات سیستم قلبی عروقی بدن را در حرکت نگه دارد. آنها این کار را از طریق درمان و تشخیص مشکلات بر اساس اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی ، عادات شیوه زندگی و آسیب هایی که ممکن است قبل از بروز مشکل ایجاد کرده باشیم ، انجام می دهند.

قلب از بسیاری جهات موتور بدن است و متخصص قلب فردی است که وظیفه دارد آن موتور را بدون مشکل کار کند. قلب یک اندام پیچیده است و خون را برای کل بدن تأمین و پردازش می کند و به توانایی ما در حرکت ، تفکر و زندگی دامن می زند. از آنجا که قلب شاید مهمترین اندام بدن باشد ، باید همه تلاش خود را انجام داد تا اطمینان حاصل شود که سالم است و در سالهای آینده به درستی کار می کند. این که آیا قبلاً علائم مشکلات قلبی را مشاهده کرده اید یا احساس کرده اید ، یا سابقه پزشکی و خانوادگی شما نشان می دهد که ممکن است مشکلات قلبی در برخی از مراحل زندگی شما وجود داشته باشد ، اولین قدم در راه اطمینان از سلامت کامل قلب شما باید باشد. یافتن یک متخصص قلب مجرب و تحصیل کرده

مشکلات قلبی به طور کلی ناشی از ترکیب سه عامل مختلف است. اولا ، بسیاری از مشکلات قلبی ناشی از عوامل ژنتیکی یا ارثی است. این مسائل که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود ، می تواند باعث ضعف یا آسیب پذیری قلب و سیستم عروقی شود.

ثانیاً ، عادات سبک زندگی هنگام بررسی علل مشکلات قلبی عروقی یک عامل کلیدی است. عدم ورزش ، متخصص قلب در مشهد سیگار کشیدن زیاد یا رژیم غذایی نامناسب چند روش است که می تواند بر سیستم قلبی عروقی آنها فشار بیجا وارد کند. سرانجام و بدیهی است ، ضربه شدید ناشی از تصادفات یا صدمات جدی می تواند بر سیستم قلبی عروقی تأثیر منفی بگذارد. در حالی که هر یک از این مناطق می توانند به طور منحصر به فرد مسئول فشار بر سیستم قلبی عروقی باشند ، در بیشتر موارد مشکلات جدی قلبی نتیجه ترکیبی از این عوامل است.

یک متخصص قلب مجرب می تواند به شما کمک کند از راه های مختلف بر این مشکلات غلبه کنید. اولین و مهمترین راهی که می توانند به آنها کمک کنند تشخیص مشکلات قبل از تهدید کننده زندگی آنها است. با همکاری پزشک معمولی خود ، یک پزشک آموزش دیده در زمینه قلب می تواند مشکلات احتمالی قریب الوقوع ، و همچنین مواردی که ممکن است در آینده جدی تر شوند را آزمایش و تشخیص دهد.

با پیش بینی عوامل موروثی یا شیوه زندگی که ممکن است بر سلامت قلب شما تأثیر منفی بگذارد ، آنها می توانند رژیم غذایی ، ورزش یا رژیم دارویی را برای کاهش احتمال آسیب در آینده در نظر بگیرند. اگر شما در معرض خطر قریب الوقوع بیماری قلبی و عروقی هستید ، پزشک شما می تواند بلافاصله این مشکل را درمان کند. در حالی که برخی از مشکلات جدی ممکن است نیاز به جراحی تهاجمی داشته باشد ، سایر مسائل را می توان با درمان دارویی یا جراحی های غیر تهاجمی که تنها به حداقل ماندن در بیمارستان نیاز دارد ، درمان کرد.

Scroll to Top